Palvelupyyntöjen hallinta

Helppokäyttöinen ratkaisu palvelupyyntöjen vastaanottamiseen ja käsittelyyn.

Järjestelmässä käyttäjä kykenee helposti tekemään uuden palvelupyynnön, joka siirtyy automaattisesti käsittelijälle. Järjestelmä ohjaa luodut palvelupyynnöt automaattisesti oikeaan käsittelyjonoon tehtyjen kategoriavalintojen perusteella. Järjestelmä tarjoaa kategoriakohtaiset mallipohjat, joilla varmistetaan laadukkaat palvelupyynnöt. Käsittelyjonoon merkitty käsittelijä näkee uudet palvelupyynnöt käsittelyjonossaan ja voi poimia ne sieltä käsittelyyn.

Palvelupyyntöjen käsittelyä tukevat lisäksi:

  • käsittelijöiden välinen “sisäinen keskustelu”
  • käsittelijöiden ja palvelupyynnön laatijan välinen viestintä
  • liitetiedostojen tallennus
  • aikataulusuunnittelutyökalu
  • palvelupyyntöjen elinkaarituki (tilat, prioriteetit, määräpäivät)
  • käyttöoikeuksien hallinta (käsittelijöillä on oikeus vain oman käsittelyjononsa palvelupyyntöihin)
  • sähköpostihälytykset palvelupyyntöihin liittyen
  • käyttäjän oma tilannenäkymä (itseä koskevat palvelupyynnöt)
  • audit trail -historia.

Katso kaikki liitto- ja järjestösektorin ratkaisumme >>

Ota yhteyttä tai varaa esittely!

Tiina Vestman

Tiina Vestman

tiina.vestman@soulcore.fi
050 561 4453