Asianhallinnan ratkaisut

Asianhallinnan ratkaisumme sopivat kaikkiin liiton asiankäsittelytilanteisiin, kuten yhteydenottojen, neuvontatapausten ja lakiasioiden käsittelyyn. Määrämuotoinen ja läpinäkyvä asioiden käsittely mahdollistaa nopean palveluhistorian tarkastelun, mikä takaa liiton asiakkaalle sujuvan, yhden luukun periaatteella toimivan palvelun.

Hyödyt

  • Asiakkaan palveluhistoria on läpinäkyvä kaikille oikeutetuille käyttäjille, jolloin asiakkaan ei tarvitse toistaa asiaansa käsittelijän vaihtuessa.
  • Asiat tulee käsiteltyä yhtenäisesti ja vastuutetusti, mikä nopeuttaa asiakaspalvelua ja ehkäisee unohduksia sekä tiedon katoamista sähköposteihin.
  • Saatavilla on aina ajantasaista dataa, jota voi hyödyntää liiton toiminnan suunnitteluun, kehittämiseen ja johtamiseen.
  • Optimoidut työnkulut ja helppokäyttöisyys säästävät käsittelijöiden aikaa ja sujuvoittavat työtä.

Ominaisuudet

  • Asian luominen suoraan yhteydenotosta ja linkittäminen asianosaisiin henkilöihin ja organisaatioihin
  • Jäsenen tilannekuva toimipaikkaan ja työnantajaan liittyen
  • Monikanavainen viestintä suoraan järjestelmästä
  • Integroitavuus jäsenrekisteriin, sähköiseen itsepalveluun, puhelinpalvelujärjestelmään ja muihin liiton olennaisiin järjestelmiin.
  • Tietosuojattu asiankäsittely kaikissa tilanteissa.

Katso kaikki liitto- ja järjestösektorin ratkaisumme >>

Ota yhteyttä tai varaa esittely!

Tiina Vestman

Tiina Vestman

tiina.vestman@soulcore.fi
050 561 4453